اینستاگرام هنگامه قاضیانی، عکسی از دوران کودکی‌‌اش

پارس مداد، گروه رسانه‌های اجتماعی: هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عکسی را از دوران کودکی خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است. وی همچنین متنی کوتاه در توضیح این عکس‌ و همچنین عکسی جدید از خودش که در کنار آن قرار گرفته، نوشته است: «پدیدار می‌شد در برابر چشمان ما بهشت هنگامی که سرنوشت رد پامان را می‌پوشاند.. (ایینه :تارکوفسکی).. عکاس عکس قدیمی‌ام خاله مهربان و عکس جدید شهپر ارمات که هنرش بعد عکاسی عشق ورزیدن به همه انسانهاست .. تقدیم به شما عزیزانم که بهترین یاران مهربان من هستید»

عکس هنگامه قاضیانی در کودکی

قاضیانی که با حساب کاربری hengamehghaziani@ در اینستاگرام فعالیت می‌کند، چند روز پیش عکسی را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد که او را در کنار پسرش نشان می‌داد. وی همچنین متنی کوتاه نیز همراه این عکس نوشته است: «پسرم اشکان یغمایی، رفیق بی‌کلک من.. هدیه هستی برای رهایی»

عکس هنگامه قاضیانی در کودکی

هنگامه قاضیانی ۴۴سال سن دارد و تاکنون در چندین فیلم سینمایی از جمله «من مادر هستم»، «ما همه گناهکاریم» و «به‌ آهستگی» بازی کرده است. وی همچنین برای بازی در فیلم‌های «به همین سادگی» و «روزهای زندگی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شده است. از تئاترهایی که قاضیانی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «کالیگولا»، «در انتظار گودو» و «خنکای ختم خاطره» اشاره کرد.

منبع : پارس مداد

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

در خبرنامه مقالات ما عضو شوید

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید