اینستاگرام فرهاد مجیدی، لذت بودن در کنار بچه‌ها

پارس مداد، گروه رسانه‌های اجتماعی: فرهاد مجیدی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن همراه با فرزندانش دیده می‌شود. پسر مجیدی، «امیربردیا» و دختر او «تیام» نام دارد. «بردیا» ناﻡ دوﻣﯿﻦ ﭘﺴﺮ ﮐﻮروﺵ، ﭘﺎدﺷﺎﻩ ﻫﺨﺎﻣﻨﺸﯽ و ﺑﺮادر ﮐﻤﺒﻮﺟﯿﻪ بوده است و تیام در گویش لری به معنای چشمانم، بسیار عزیز و دوست‌داشتنی است.

فرهاد مجیدی با چه کسانی عکس گرفت؟

فرهاد مجیدی که با حساب کاربری farhaddddddd@ در اینستاگرام فعالیت می‌کند، پیش از این هم عکس‌های مشابهی را در این شبکه اجتماعی منتشر کرده بود.

فرهاد مجیدی با چه کسانی عکس گرفت؟

فرهاد مجیدی با چه کسانی عکس گرفت؟

فرهاد مجیدی با چه کسانی عکس گرفت؟

فرهاد مجیدی متولد سال ۱۳۵۵ است و سابقه عضویت در تیم‌های باشگاهی استقلال تهران، بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد. از افتخارات مجیدی می‌توان به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم العین امارات متحده عربی و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران و قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال تهران اشاره کرد. مجیدی در سال ۹۰ از تیم ملی فوتبال و در سال ۹۲ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. هفته گذشته فرهاد مجیدی به عضویت کمیته فنی فدراسیون فوتبال درآمد.

منبع : niniha

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =

در خبرنامه مقالات ما عضو شوید

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید