آموزش عکاسی حرفه ای کودک

چگونه یک عکس آتلیه ی کودک متفاوت بگیریم؟چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ترفند حرفه ای ها چیست؟ ورود یک عضو جدید همیشه روز خاصی برای خانواده ها به حساب می آید. همه والدین هم بی صبرانه مشتاق هستند که روزهای زندگی فرزند دلبند نو رسیده ی خود را ثبت کنند. اگر به دنبال خلاقیت بیشتری در ثبت تصاویر کودکتان هستید نکات مهم و تصاویر الهام بخشی را که ما درباره عکس آتلیه کودک در مجموعه نی نی یاری برایتان فراهم کرده ایم را مطالعه کنید.

جهت مطالعه ی بیشتر می توانید به  آموزش ژست های حرفه ای عکاسی از کودک و یا ۳ اشتباه بزرگ در عکاسی از کودک هم سری بزنید.

عکس آتلیه کودک را چگونه متفاوت بگیریم
با فتوشاپ صمیمی باشید. تکنیک های ساده ی فتوشاپ را به راحتی می توان در جای جای اینترنت یاد گرفت. سرچی بزنید و تصاویر کودک خود را به شکل خلاقانه و با سلیقه ی خود ویرایش کنید. در این تصویر از بازی فروت نینجا الهام گرفته شده است. شما هم می توانید از بازی های محبوب زمان تولد کودکتان الهام بگیرید.

عکس آتلیه کودک را چگونه متفاوت بگیریم؟ 

نقاشی بکشید. طرح مورد نظر خود را به ذهنتان بیاورید و به آرامی و با تمرکز زیاد روی عکس کودکتان نقاشی کنید. مطمئنا چند سال بعد هر دو از تماشای این عکس خوشحال شده و لبخند به لب خواهید داشت.

 عکس آتلیه کودک را چگونه متفاوت بگیریم؟

بهترین پدر و مادر باشید! با کودکان خود همراه شوید و در فعالیت ها با آنها مشارکت داشته باشید.

عکس آتلیه کودک را چگونه متفاوت بگیریم؟ 

می توانید خلاقانه کار کنید و به فکر ایده های جدید باشید مانند تصویر فوق که رابطه ی زیبای پدر و دختری را با کمی شوخی و طنز آمیخته.

 

عکس آتلیه کودک را چگونه متفاوت بگیریم؟ 
 

پیشنهاد:

 آتلیه نگاه برتر با در اختیار داشتن دو آتلیه مجزای تخصصی آتلیه کودک و عروس و مدلینگ ، با به خدمت گرفتن کادر مجرب خانم وآقا و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات و دکورهای متنوع سعی نموده است فضای صمیمی و محیط قابل اعتمادی را فراهم کند. ما در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد فضای شادی برای حضور کودکان و نو نهالان آماده سازی کرده ایم و در این رابطه موارد متعددی را مد نظر قرار دادیم که از آن جمله می توان به حساسیت در انتخاب نوع دکورها و رنگهای متنوع و دقت به مسایل بهداشتی که امروزه دغدغه ی اصلی همه خانواده است که به آتلیه ها مراجعه می کنند اشاره کرد و همچنین شرایط دمای استودیو در فصول سال به گونه ای تنظیم می گردد که بتوان از کودکان و نوزادان با بدن برهنه نیز عکاسی کرد.

دکورهای موجود در آتلیه مخصوصا آتلیه بارداری کاملا طبیعی بوده و بدون استفاده از ابزارآلات گرافیکی بوده و همواره تلاش داریم با بهره گیری از خلاقیت و نو آوری در انتخاب نوع دکورها خدمات ارزنده ای را به مراجعین محترم ارایه دهیم . توضیحا” اینکه ما در استودیو نگاه برتر ورودیه نداریم! همچنین در انتخاب عکسها و تعداد آنها هیچگونه  محدودیتی وجود ندارد.

نظر به اینکه اکثریت خانواده ها علاقمند هستند در کنار فرزندان خود عکس یادگاری داشته باشند ،لذا آتلیه نگاه برتر با عکاسان ماهر و مجرب خانم این امکان را فراهم نموده است. جذابیت عکس کودک بستگی به عکاسانی صبور دارد که آتلیه کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه نگاه برتر در این زمینه از کادری با حوصله استفاده نموده که فضای امنی  برای کودک محیا ،بطوری که کودک احساس امنیت کرده و با خاطری آسوده حرکات طبیعی خود را در صحنه عکاسی بروز داده و عکاسان هم بهترین بهره برداری را نموده و عکسهایی زیبا تهیه و خانواده ها هم با نصب در سالنهای پذیرایی و قراردادن در آلبوم های عکس بتوانند در سالهای آتی ،کودکی فرزندان خود را مرور کنند و لذت ببرند.

آتلیه نگاه برتر با بهره گیری از همکارانی با تجربه در بخش رتوش عکس که شناخت کافی به عکس کودک دارند مراقبند که لطافت چهره ی شیرین کودک از بین نرود. یکی دیگر از خدمات این آتلیه ساخت کلیپ پشت صحنه از رفتارها و حرکات کودک دلبندتان در زمان عکاسی می باشد. توضیحات پایانی مدیریت نگاه برتر اینکه کودکان این موهبت های الهی گرانمایه ترین و عزیزترین سرمایه زندگی شما هستند ،پس ثبت بهترین لحظات آنها را به کادری مجرب و حاذق بسپارید.

منبع : niniha

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 18 =

در خبرنامه مقالات ما عضو شوید

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید